Spiermassa kweken met of zonder anabolen

Iedereen die naar een sportschool gaat, gaat ernaartoe om of spiermassa te kweken of om gewicht te verliezen. Eigenlijk is het dus aankomen of afvallen. Het zijn hierbij de dames die graag gewicht willen verliezen en mannen die spiermassa kweken willen. Het is goed om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is in een sportschool.

Hoe kun je spiermassa kweken

Als je spiermassa wilt kweken dan is het belangrijk om goed te eten, voldoende te slapen en volop te trainen! Zorg ervoor dat je veel setjes en herhalingen doet bij iedere spiergroep. Wissel voldoende af met het trainen van je spiergroepen. Geef je spieren rust en de tijd om te herstellen (en dus te groeien). Eet ook op de juiste manier. Eet voldoende eiwitten en slaap iedere nacht acht uren. Herstellen is het belangrijkste voor de spieren om spiermassa te kweken vooral met anabolen.

Een goed trainingsschema voor spiermassa kweken

Voor iedereen kan het trainingsschema verschillend zijn. Het is belangrijk om iedere keer bij te houden hoeveel herhalingen en setjes je doet bij welk gewicht. Hierdoor kun je iedere keer wanneer je een specifieke spiergroep traint je grenzen gaan verleggen. En dat hoeft niet met tientallen kilo’s tegelijk te gebeuren. Iedere week een kilootje erbij is al een zeer goede vooruitgang. Het gaat erom om je lichaam steeds uit te testen en om je grenzen te verleggen. Hierdoor zal je nog meer gaan genieten van je lichaam en het trainen.

Voor het gebruiken van eiwitpoeders zal je lichaam helpen om spiermassa te kweken. Je lichaam zal steeds sterker worden en je helpen om te groeien. Ook kun je wat creatine gaan gebruiken of anabolen supplementen bestellen om de spiermassa nog sneller te laten groeien.

It's only fair to share...Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn